Гарантії та Повернення

Гарантійне обслуговування

Гарантійне обслуговування передбачає ремонт / заміну бракованих частин виробів за рахунок виробника меблів.

Гарантія на меблі становить 1 рік від дати продажу товару споживачеві. На дзеркала, скло за чинним законодавством гарантія не поширюється!

Гарантія поширюється на всі придбані наші меблі за умови правильного поводження з меблями і дотримання умов гарантії вказаних нижче в розділі «Інструкція по експлуатації і догляду за меблями».

При отриманні меблів Покупець повинен перевірити скло і дзеркала на предмет цілісності, відколів, подряпин, цілісність упаковки. У разі порушення упаковки - перевірити кількість і комплектність вкладення.

Здійснити складання меблів споживач може самостійно. Всі наші представлені меблі забезпечуються простою інструкцією по збірці.

Слід пам'ятати, що при самостійній збірці меблів, що виникають в її ході недоліки або пошкодження - призупинити складання, тому що деталі меблів зі слідами збірки поверненню та обміну не підлягають.

Зберігайте заводську упаковку до закінчення зборки, тому що заміна бракованого товару/деталі проводиться тільки в заводській упаковці. Гарантія анулюється за умови, якщо замінна частина вже була встановлена або є явні ознаки того, що деталь вже була використана (наприклад, був закручений гвинт або прорізано отвір.) При виявленні пошкоджень або браку повідомте в наш відділ оптових закупівель. Зберігайте до кінця супровідну документацію.

Рекламація

  1. Рекламації здійснюються на протязі у випадку, якщо при відкритті упаковок виявлені механічні пошкодження або пошкодження виробничого характеру, відколи і т. п.
    В такому випадку необхідно сфотографувати упаковку з етикеткою, браковану деталь без слідів монтажу і відправити нам на електронну пошту opt1@maxi-mebel.com.ua На етикетці повинна знаходиться маркування виробника і номер замовлення. Тільки в цьому випадку браковані деталі замінюються виробником по гарантії безкоштовно.
  2. Рекламації приймаються тільки при наявності самого виробу або окремих елементів і в заводській упаковці. У разі недотримання вищевказаних вимог, претензії по рекламації не приймаються, а гарантія анулюється.
  3. Рекламації, що виникли внаслідок неправильної зборки доставки і підйому або виникли внаслідок неправильної експлуатації, усуваються за рахунок покупця.

Термін розгляду рекламації - 1-2 робочих дні.

Терміни виконання рекламації Вам уточнить менеджер по телефону.

Увага!!!

  1. Зображення, представлені на сайті, надані офіційним виробником товарів.
  2. Відтінки можуть відрізнятися від реальних, що не є підставою для повернення товару.
  3. Фабрика залишає за собою право вносити зміни у комплектацію, конструкцію і колірні відтінки виробів, які не впливають на їх основні функції та призначення.
  4. Дефекти і недоліки придбаних меблів, що стали наслідком самостійного монтажу поверненню та обміну не підлягають!
  5. Не викидайте меблеву упаковку, поки не переконаєтеся, що меблі доставлена в повній комплектації, вся фурнітура у наявності!
  6. 6. Всі претензії щодо цілісності скла і дзеркал приймаються тільки в момент отримання товару!

Ці умови складені відповідно до чинного законодавства України і не обмежують законних прав споживача, наданих йому.